fredag 14 januari 2011

jobb...

Vi håller just nu på att byta mobiloperatör och har just nu abonnemang på 2 ställen eftersom vi var tvungna att testa först. Igår tänkte jag ta tag i det hela för att hålla oss till det vi ska ha.
Ringde gamla bolaget för att förvarna och fråga om detaljer...efter det samtalet var jag helt slut. Han var väldigt trevlig och jag noterade att han inte ifrågasatte varför vi ville stänga abonnemangen och flytta nummer. Dock måste vi först flytta runt nummer, hänga ett nummer löst för att sen låta nya ta över. Detta innebär att jag och mannen måste byta simkort.

Men sen skulle det lösa sig.. men för säkerhetsskull måste jag prata med nya med... innan vi gör flytten. Vi har ett nummer som måste fungera hela tiden nämligen....super duper viktigt nummer. Så flytten får inte gå fel. Men nu får det vänta till måndag...

Sen ska det bara göra ändringar av nummer överallt, så som hemsidor, faktura programmet, göras nya visitkort å sånt annat småfix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar