söndag 9 januari 2011

Det börjar ju bra....

Det här börjar ju bra.. ett inlägg och sen tyst i 2 dagar igen. Då skulle man kunna gissa att antingen har jag så mycket att göra att jag inte hinner...eller så har jag inget att göra och därmed inget att skriva. Inget av det är väl egentligen sant.

Spännande saker som händer i mitt liv är när jag som igår duschade och skulle lägga mig, ganska sent för att vara jag, hör att det låter lite annorlunda när tvättmaskinen tömmer sitt vatten. Mycket riktigt var det stop i vasken och vattnet rann nu över ut på golv och över tvättkorgen, väldigt spännande. Tacksam är jag dock över att tvättdelen i badrummet är avdelad med skjutdörrar och därmed lister på golvet så jag får inte vatten över hela badrummet. Kan tala om att tvättkorgen nu vägde runt 2000kg och jag i dag har en massa våt tvätt att tvätta... så spännande så.

För övrigt håller jag på att lära mig ett nytt utvecklingsprogram  i vilket jag ska bygga 2 nya siter inom snaraste. Väldigt spännande. Mannen har varit på mig att jag borde lära mig detta... det är ganska nytt för oss men väldigt bra tycker vi. Eftersom jag inte kommer kunna ta någon lön från företaget förren siterna är igång känner jag mig ganska piskad att sätta igång. Tacksamt där är att förskolan för barnen börjar imorgon så jag kan jobba lite mer effektivt.

Kan även medela att jag älskar kungahus och tyckte det var superkul med gårdagens tvillingfödsel i danmark. Och jag älskar även att se på sport, inte all sport dock. När det gäller VM och OS ser jag nästan alla sporter, undantag fotboll och hockey för det tycker jag är tråkigt. Annars till vardags så gillar jag att se på skidor....speciellt längdskidor, tycker det är avkopplande så idag blir det att ha på tvn för sista etappen av Tour de ski.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar